Навіть під час воєнного стану укладаються сумнівні договори на дороги зі скандальною фірмою «Будінвест інжиніринг»

«Велике крадівництво» в Дніпропетровській області триває, війна не зупинила: фігурують імена братів Дубинських, колишнього голови ОДА Резніченка та Юрія Голика.

«Велике крадівництво» в Дніпропетровській області
«Велике крадівництво» в Дніпропетровській області
«Велике крадівництво» в Дніпропетровській області
«Велике крадівництво» в Дніпропетровській області
«Велике крадівництво» в Дніпропетровській області

Брати Дубинські

Бруківка за 100 мільйонів – скандальний тендер Дніпровської міської ради, коли було потрібно швидко-швидко «освоїти» шалені гроші (бюджет поповнили 4 мільярди податку з військових), – дитячий лепет, оскільки є «Велике будівництво», на яке виділяють навіть під час війни мільярди.

Ним займаються підприємства, пов’язані з братами Дубинськими, яких розшукує ФБР, – ТОВ «Будінвест інжиніринг» і «Автомагістраль-2016» (за даними на кінець 2022 року на ремонт та утримання доріг отримали понад 1,5 млрд доларів під час воєнного стану, але ця сума постійно збільшується – продовжують вигравати нові тендери).

Керівну роль відносно «Будінвест інжиніринг» також відіграє колишній очільник Дніпропетровської ОДА Валентин Резніченко. Він вже фігурував у кримінальній справі навколо «Великого будівництва», інформували, що в нього навіть проводили обшуки.

Варто згадати ім’я радника Резніченка, а також теперішнього «водія» ансамблю «Пісні, народжені в АТО» Юрія Голика. Про Голика – це не сарказм, оскільки відомо, що він оформився як водій в ансамбль, щоб отримати дозвіл на виїзд за кордон «на гастролі».

Саме Голик був залучений до «Великого крадівництва» в якості «консультанта», але за відкритою інформацією насправді виконував деякі організаційні функції. Він гарно себе почував і при минулій владі, і при теперішній, якій став у пригоді: старі схеми почали впроваджувати з новим розмахом – оголосили «Велике будівництво». У країні, де активно проходить декомунізація, виник проєкт, який за пафосом нагадував «п’ятирічку за три роки». Неймовірні кошти виділили на дороги, неймовірно й наживаються на цьому.

«Велике крадівництво» в Дніпропетровській області

Юрій Голик

А ТОВ «Автомагістраль-2016» – фірма, яка виграла тендер, щоб покласти бруківку за 100 млн грн. Про порушення тендерного конкурсу, ймовірну корупцію та розкрадання бюджету на бруківці ми писали за посиланням.

Прокуратура судиться з «Будінвест інжиніринг», або «Велике крадівництво» в Дніпропетровській області триває

Навколо ТОВ «Будінвест інжиніринг» і «Автомагістраль-2016», які відігравали одну з головних ролей в «Великому будівництві», виникали гучні скандали, відкривались кримінальні справи.

А на 5 грудня 2023 року (про це стало відомо з аналітичної системи YouControl) Господарський суд призначив за позовом Дніпропетровської обласної прокуратури засідання.

Воно стосується об’єкта «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0041710/Солоне-Лошкарівка/ – Широке -/Р-73 км 0+000 – км 17+483 Солонянського району Дніпропетровської області». Договір було укладеного між Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації та ТОВ «Будінвест Інжиніринг».

На цей проєкт було виділено скандальному підприємству 200 000 000 гривень.

Прокуратура вимагає скасувати додаткові угоди, які укладались щодо цього об’єкта, пов’язані вони з невиконанням своїх зобов’язань з ремонту дороги, мовляв, дайте більше часу, а також питанням використання грошей.

Прокурор зазначає, що додаткова угода №8 від 06.05.2022 та додаткова угода №9 від 30.05.2022 укладені з порушенням вимог ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», постанов КМУ №1070 від 04.12.2019, №641 від 22.07.2020 та Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою КМУ №1764 від 27.12.2001.

Відповідно до ст. 16, 203, 215 ЦК України вказані додаткові угоди підлягають визнанню недійсними в судовому порядку.

У Законі України «Про державні закупівлі» прописано: істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Але це проігнорували в Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської ОДА.

Крім того, прокурор просить стягнути інфляційні витрати, 3% річних та пеню, оскільки ТОВ «Будінвест інжиніринг» прострочило  виконання зобов`язань за договором та не повернув 8 470 000 грн отриманої попередньої оплати (авансу) до 08.05.2022 року включно».

Інформаційне агентство «Антикорупційна правозахисна рада» уважно слідкує за цим судовим процесом, про подробиці читайте на нашому сайті.

Як Юрій Голик став звичайним водієм ансамблю

  • «Велике крадівництво» в Дніпропетровській області
  • «Велике крадівництво» в Дніпропетровській області

Призначили суд

  • «Велике крадівництво» в Дніпропетровській області
  • «Велике крадівництво» в Дніпропетровській області

Про ТОВ «Будінвест інжиніринг»

«Велике крадівництво» в Дніпропетровській області

Яна Хлатна

Зареєстровано наприкінці 2015 року. На протязі останніх років отримувало мільярди з держаного бюджету на ремонт та утримання доріг.

На дороги Дніпропетровської області під час вторгнення було виділено 2,3 млрд грн. Ця сума більша, ніж витратили на ремонт доріг і мостів у п’яти прифронтових та деокупованих областях – Київській, Одеській, Харківській, Чернігівській та Миколаївській. Про це інформувало 02.11.2022 року видавництво «Наші гроші» з посиланням на веб-портал «Spending».

1,55 млрд «освоїло» ТОВ «Будінвест інжиніринг». Ще майже 300 млн – ТОВ «Автомагістраль-2016». Ці компанії продовжують укладати нові угоди з розпорядниками бюджету та отримувати мільйони.

За компанією стоїть колишній очільник Дніпропетровської ОДА Резніченко та бізнесмени брати Дубинські. На цей час 98% статутного фонду належить Чухну Павлу Миколайовичу, керівнику спортивного клубу «Прометей, який належить Дубинським. До цього часткою в 49% володіла фітнес-тренерка Яна Хлатна, яку в ЗМІ називали «дівчиною» Резніченка.

Координатором проєкту був Юрій Голик, який займав посаду позаштатного радника.

Цих осіб «з великої дороги» неодноразово звинувачували в нахабному та неприхованому розкраданні бюджетних коштів. Так, за асфальт у Дніпропетровській області платили в півтора рази дорожче, ніж у сусідніх областях.

 «Досвід» дніпропетровських вирішили перейняти в Києві: спритно в них виходило, треба вчитись. Так ТОВ «Будівнвест інжиніринг» вийшло на всеукраїнський рівень – оголосили «Велике будівництво».

Але навіть війна не зупинила: всупереч законодавству продовжують укладати додаткові угоди на дороги, потік грошей не закінчується.

І це лише крапля в морі.

Але щоб ми дізнались, якби повномасштабне розслідування було доведено до кінця, а злочинці покарані?

Нагадуємо, раніше ми писали, що на друк бланків подяк міського голови Дніпровська міська рада витратила 400 тисяч гривень.


Відкрийте більше з АПР

Підпишіться, щоб отримувати найсвіжіші записи на вашу електронну пошту.