На адресу Інформаційного агентства Антикорупційна правозахисна рада надійшов лист зі звітом від аудиторів про роботу в Дніпропетровській, Запорізькій та Кіровоградській областях.

Східний офіс Держаудитслужби: статистика роботи 2025, яку надали аудитори – в публікаціях ІА АПР.

Як повідомили аудитори, за 8 місяців 2025 року було проведено 577 заходів державного фінансового контролю, з них:

  • 434 моніторинги закупівель
  • 109 перевірок закупівель
  • 28 ревізій
  • 6 державних фінансових аудитів.

Перевірено 366 підприємств, установ та організацій.
Охоплено контролем ресурсів на 35,6 млрд грн.

Встановлено порушень на 4,5 млрд грн, у тому числі:

  • порушення законодавства у сфері закупівель – 3,8  млрд грн;
  • упущені вигоди, недоотримані доходи, непродуктивні та зайві витрати – 509,5  млн грн;
  • втрати фінансових і матеріальних ресурсів – 144,1 млн грн;
  • порушення, що призвели до недоотримання фізичними особами належних їм фінансових і матеріальних ресурсів – 0,1 млн грн.

Усунуто порушень:

  • попереджено порушень законодавства у сфері публічних закупівель шляхом відміни торгів на 234,9 млн грн;
  • відшкодовано втрат фінансових та матеріальних ресурсів на 46,7 млн грн;
  • упереджено втрат внаслідок неефективних управлінських дій (рішень) або ризикових операцій на 121,9 млн грн;
  • відшкодовано фізичним особами 0,1 млн грн.

Економічний ефект від реалізації пропозицій аудиторів — 186 млн грн.

Додаткові заходи реалізації:

  • складено 44 адмінпротоколи, до відповідальності притягнуто 35 посадових осіб
  • застосовано 7 фінансових санкцій (5 у вигляді зупинення операцій з бюджетними коштами та зменшено бюджетні асигнування двом розпорядникам бюджетних коштів на суму 0,9 млн грн);
  • надіслано 14 матеріалів до Держфінмоніторингу (346,2 млн грн);
  • передано 64 матеріали до правоохоронних органів;
  • розпочато 15 досудових розслідувань, вручено 5 підозр;
  • виконано 47 аудиторських пропозицій, ухвалено 55 управлінських рішень.

Впродовж восьми місяців цього року аудиторами Східного офісу Держаудитслужби проведено 434 моніторингів та 109 перевірок закупівель.

Результати проведених моніторингів:

Охоплено контролем – майже 5,2 млрд грн.

Встановлено порушень на суму понад 3,5 млрд грн, а саме:

  • порушення при розгляді тендерних пропозицій та в частині невідхилення замовником тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню – на суму майже 1,7 млн грн (99 фактів);
  • здійснення закупівлі без застосування визначених законодавством процедур закупівель –на суму майже 29,2 млн грн (2 випадки);
  • порушення при укладанні договорів про закупівлі або внесення змін до них – на суму майже 70,5 млн грн (18 фактів);
  • порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлю – на суму майже 196,3 млн грн (45 випадки);
  • інші порушення законодавства у сфері закупівель – на суму понад 1,6 млрд грн (115 фактів).

Усунуто порушень за результатами проведених моніторингів:

  • відмінено торги загальною вартістю майже 103,4 млн грн у 9 випадках;
  • розірвано 51 договір на суму близько 131,6 млн грн;
  • зменшено ціну договорів про закупівлю у 14 випадках на суму майже 24,8 млн грн;
  • усунуто інших порушень законодавства (за результатами моніторингів, проведених у минулих звітних періодах) – понад 466,0 млн грн.

Результати проведених перевірок закупівель.

Охоплено контролем – понад 1,6 млрд грн.

Виявлено порушень законодавства, що призвели до втрат фінансових та матеріальних ресурсів – понад 18,0 млн грн.

Відшкодовано незаконних витрат та витрат, проведених з порушенням законодавства – майже 8,2 млн грн.

Вжито заходів за результатами заходів державного фінансового контролю за дотриманням законодавства у сфері закупівель:

  • передано до правоохоронних органів матеріали 37 перевірок закупівель на суму понад 17,8 млн грн;
  • надіслано до правоохоронних органів інформацію про результати 106 перевірок закупівель на суму понад 17,8 млн грн та 4 висновки про результати моніторингу процедури закупівлі, за їх запитами на суму майже 39,4 млн грн;
  • розпочаті досудові розслідування за матеріалами 8 перевірок закупівель на суму більш як 14,2 млн грн та результати ще 8 перевірок закупівель на суму понад 8,0 млн грн долучені до досудових розслідувань;
  • складено 11 протоколів про адміністративні правопорушення за статтею 164-14 КУпАП.
  • до адміністративної відповідальності притягнуто п’ять посадових осіб у вигляді штрафів на загальну суму 32,3 тис. грн, до дисциплінарної відповідальності – 18 осіб.

Дякуємо Східному офісу Держаудитслужби про інформування громадськості про свою роботу.

_____________________

Читай нас далі

Події в Дніпрі та Дніпропетровській області.

Журналістські розслідування: корупція, кримінал, розкрадання бюджету, рейдерство (захоплення землі та нерухомості), фіктивні тендери та порушення законодавства про публічні закупівлі.

Статті: аналітика, аналіз законодавства, поради громадянам, посібники для юридичного захисту.


Відкрийте більше з АПР

Підпишіться, щоб отримувати найсвіжіші записи на вашу електронну пошту.