4 січня 2023 року КП «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради оприлюднила тендер на 1,536 млн грн

Що потрібно? Переглядати новини про міськраду, щоб отримати півтора мільйона. А потім здасте звіт.

Півтора мільйона, щоб переглядати новини
Півтора мільйона, щоб переглядати новини
Півтора мільйона, щоб переглядати новини
Півтора мільйона, щоб переглядати новини

Невже це така важлива справа, що без «спеціаліста» не обійтись?

Так, важлива, вважають в Дніпровській міській ради. Тому за бюджетні гроші новини буде читати ФОП Ступак Вадим Павлович.

Ви скажете: а що, не могли людину за зарплатню в 15 тисяч найняти (приблизно стільки платять «важливим» співробітникам КП «ОАС»), щоб вона новини переглядала та звіт писала?

Ні, не могли. Треба Ступаку заплатити близько 130 тисяч на місяць за це.

Під час воєнного стану така аналітика дійсно на часі. Чи не так?

КП «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради – зовсім відсутня корупція, лише корисна справа

Півтора мільйона, щоб переглядати новини

Коваленко Андрій, директор КП «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради

Ми хочемо розповісти вам фантастичну історію, яка не має жодного відношення до Дніпровської міської ради.

Десь в паралельній реальності існує КП «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради.

Мова йде не про наше КП, нагадуємо, а про паралельний всесвіт.

Так ось, на відміну від нашого КП «ОАС», КП з паралельного всесвіту є надзвичайно корумпованою структурою.

Користі від нього ноль, але воно потрібне, щоб розкрадати бюджетні кошти.

Саме тому оголошуються тендери на рекламу Дніпровської міської ради в населення. Так, на рекламу влади з бюджету виплачують СОТНІ МІЛЬЙОНІВ!

Але ще раз: це в паралельній реальності, не в нас.

У цих тендерах, наприклад, за хвалебну оду на честь міської влади у вигляді однієї замітки отримують понад 8 тисяч гривень.

Вбивають однім пострілом навіть не двох зайців, а трьох:

  1. Розкрадається бюджет.
  2. За бюджет політики при владі піарять себе.
  3. Фінансуються приватні ЗМІ, які належать одному відомому бізнесмену, який пов’язаний з владою.

І в них в паралельній реальності також війна. І під час воєнного стану вони ось такими чином нахабно розкрадають кошти. На рік – приблизно 100 мільйонів.

Вони виділяють гроші платників податків на піар політиків при владі, а потім ще виділяють гроші для того, щоб написали звіт про ці публікації.

Але в нашій реальності все зовсім інакше. Дякуємо Богові, що ми ще тут, у найкращому світі живемо!

Майже 6 мільйонів на рекламу діяльності Дніпровської міської ради виділили на початку 2024 року, і ЦЕ ЛИШЕ ПОЧАТОК

6 січня КП «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради оприлюднило два тендери – один на 2 420 000 грн, другий – на 3 238 608 грн.

Тендери – на рекламу діяльності Дніпровської міської ради. Це в паралельній реальності корупція, нахабне розкрадання бюджету, а в нас – необхідність. Чи не так?

За першим тендером переможці вже визначені – це «11 канал» та канал «Відкритий».

За другим тендером – «Наше місто».

Ні, там в якості переможця з’явиться якийсь посередник, наприклад, Храпко Олександр Ігорович, без якого аж ніяк, якщо виходити з попередніх тендерів. Йому дадуть кошти, і вже він домовиться з «Нашим містом». Тобто реклама замовляється не прямо в «Нашому місті», а оплачують посередника. Бо без посередника з «Нашим містом» на зв’язок не вийти.

А коли заплатять мільйони посереднику та «Нашому місту», вони опублікують інформацію про те, як Дніпровська міська рада допомагає ЗСУ та вставляє вікна.

А потім звіт про ці публікації за півтора мільйони напише Ступак Вадим Павлович.

Велика аналітика інформаційного простору, або Півтора мільйона, щоб переглядати новини

Чим за півтора мільйони буде займатись великий аналітик медійного простору Вадим Ступак?

За договором буде робити наступне: проглядати ютуб ти сайти, що ж там про Дніпровську міську раду мовлять.

  • Півтора мільйона, щоб переглядати новини
  • Півтора мільйона, щоб переглядати новини
  • Півтора мільйона, щоб переглядати новини
  • Півтора мільйона, щоб переглядати новини
  • Півтора мільйона, щоб переглядати новини
  • Півтора мільйона, щоб переглядати новини

За договором головним завданням медіа-експерта Ступака є ГЛИБИННЕ дослідження всього медіа-поля!

ГЛИБИННЕ!

І про це потрібно писати ЩОДЕННИЙ аналітичний звіт! ЩОДЕННИЙ, напевно, це колосальна робота.

А в цьому щоденному звіті обов’язково прописати: дату та час публікації, тип ЗМІ, назву новини, її тональність. ТОНАЛЬНІСТЬ!

І як справитись за жалюгідні півтора мільйона? Ніяк, треба більше!

Побажаємо успіхів Вадиму Ступаку. Сподіваємось, що і про нас він напише в своєму звіті.

Ось куди йдуть ваші кошти, кошти платників податків під час воєнного стану. Задоволені?

Нагадуємо, раніше ми писали, що державне підприємство «Енергоатом» реорганізували в акціонерне товариство, що створює корупційні ризики.


Відкрийте більше з АПР

Підпишіться, щоб отримувати найсвіжіші записи на вашу електронну пошту.